• Pozycjonowanie

    ABC pozycjonowania stron. Cz.2

    W kolejnej części skoncentrujemy się na dwóch metodach, bez których pozycjonowanie właściwie nie może istnieć. Są nimi stworzenie fanpage firmy na Facebooku oraz tzw. link building, czyli zadbanie o linki zewnętrzne prowadzące do naszej strony. Pozycjonowanie, a Facebook Media społecznościowe stały się obecnie niezwykle popularne. Znaleźć osobę, która nie ma profilu na Facebooku to nie lada wyczyn. Z tego względu stworzenia firmowego fanpage jest obowiązkiem każdego
  • SEM

    GoldenLine. Krótki przewodnik po najbardziej znanym portalu networkingowym.

    Nasze życie w ogromnym stopniu przenosi się dziś do sieci. W Internecie dokonujemy zakupów, poznajemy nowych znajomych. W Internecie również poszukujemy pracy i prowadzimy rekrutację pracowników. Działają nawet specjalne społecznościowe serwisy networkingowe, które pozwalają na stworzenie rodzaju wirtualnej wizytówki zawodowej. Jednym z nich jest portal GoldenLine, idealne miejsce dla każdego, kto myśli poważnie o swoim rozwoju oraz karierze zawodowej. Jak założyć konto na
  • Fanpage

    Kilka wskazówek dotyczących prowadzenie fanpage

    Początki prowadzenia fanpage nie są łatwe. Z naszymi wskazówkami możesz uniknąć wielu błędów, które często stają się udziałem facebookowych nowicjuszy i od pierwszego dnia prowadzić fanpage profesjonalnie. Stwórz plan działania Fanpage to nie jest dobre miejsce na improwizację. Chaotyczne wpisy, wrzucane nieregularnie, bez żadnego głębszego zamysłu z pewnością nie przysporzą Ci wielu odbiorców. Owszem, możesz wrzucać na swój firmowy profil zdjęcia czy filmiki,
  • SEM

    LinkedIn – portal networkingowy, który warto poznać.

    Profesjonale portale networkingowe to jedne z najskuteczniejszych narzędzi poszukiwania pracy. Do najpopularniejszych należy z całą pewnością portal LinkedIn, na którym zarejestrowanych jest około 300 milionów użytkowników. Jak wygląda rejestracja i korzystanie z tego serwisu? Dlaczego warto korzystać z LinkedIn LinkedIn jest serwisem społecznościowy o zasięgu międzynarodowym, który umożliwia kontakty zawodowo-biznesowe. Konto na tej platformie może założyć każdy. Nie
  • SEM

    Poznajemy serwis Google Plus. Cz.2 Google Plus, a Facebook.

    Wiemy już, że serwis Google Plus stał się odpowiedzią firmy Google na ogromny sukces innego serwisu społecznościowego, a mianowicie Facebooka. Mark Zuckerberg, twórca Facebooka potrafił przekuć ogromne zainteresowanie Facebookiem i zaangażowanie użytkowników na bardzo konkretne i niemałe zyski. Twórcom Google Plus oczywiście zależało na tym samym. Należy jednak pamiętać, że Facebook i Google Plus to dwa, zupełnie różne serwisy społecznościowe. W tej części artykułu
  • Pozycjonowanie

    Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Cz.1 Na czym polega pozycjonowanie?

    Każdy właściciel strony internetowej powinien zadbać o jej skuteczną promocję. Dobrej jakości treść, poprawnie skonstruowane linki, odpowiednie opisy, tytuły oraz słowa kluczowe to dobry początek, aby zacząć starać się o zdobycie jak największej liczby odbiorców. Co możemy zrobić, aby klienci znaleźli naszą stronę? Odpowiedzią na to pytanie jest pozycjonowanie. Strona nie widoczna dla Google nie istnieje! Adres gotowej strony internetowej należy dodać do katalogu
  • Pozycjonowanie

    ABC pozycjonowania stron. Cz.1

    Skrót SEO już dawno przestał być tajemnicą dla właścicieli stron internetowych. Dziś każdy wie, że bez Search Engine Optimalization, czyli pozycjonowania nie można myśleć o sukcesie witryny internetowej. Pozycjonowanie obejmuje wszelkie działania mające na celu uzyskanie przez stronę jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. To dzięki niemu możliwe jest zdobywanie nowych odbiorców. W jaki sposób może pozycjonować stronę mała firma? Podstawę pozycjonowania
  • Fanpage

    Fanpage, który zdobywa klientów.

    Właściciele współcześnie działających przedsiębiorstw doskonale zdają sobie sprawę z tego, że prowadzenie strony firmowej oraz fanpage jest nie tylko mile widziane przez klientów. Powoli staje się obowiązkiem każdej nowoczesnej firmy. W jaki sposób prowadzić fanpage, który będzie zdobywał klientów? Przedstawiamy kilka podpowiedzi. Po pierwsze: dobry plan i przemyślana strategia Bez sformułowania strategii nie ma sensu zakładać profilu na Facebooku. Prowadzenie fanpage
  • SEM

    Czy znasz Centrum Pomocy Facebooka?

    Facebook z założenia miał być serwisem intuicyjnym. Korzystanie z niego miało być łatwe i niewymagające specjalistycznej wiedzy. Chodziło przecież o to, aby zaangażowała się w ten projekt jak największa grupa użytkowników. Okazuje się jednak, że od czasu do czasu pojawiają się problemy, z którymi przeciętny użytkownik Facebooka nie jest w stanie sobie poradzić. Dobrym przykładem jest spamowanie przez innych użytkowników na naszym profilu. Możemy wówczas skorzystać z
  • Fanpage

    Fanpage, który przyciąga odbiorców. Cz.2

    Osoby prowadzące fanpage powinny, jak już wspomnieliśmy w poprzedniej części, mocno skoncentrować się na jego tematyce, stawiać na jakość wpisów, a nie na ich ilość oraz unikać spamowania. Co jeszcze mogą zrobić, aby zwiększać zasięg swojego kanału? Gry i konkursy… odbiorcy to kochają! Nie uciekniemy od tego, że Facebook jest postrzegany przede wszystkim, jako forma rozrywki. Chcąc przekonać do siebie fanów warto, zatem pójść tą ścieżką. Stwórzmy konkurs
  • SEM

    Poznajemy serwis Google Plus. Cz.1 O możliwościach Google Plus słów kilka.

    Któż z nas nie zna Google, prawdziwego giganta na światowym rynku internetowym? Firma w czerwcu 2011 roku stworzyła własny serwis społecznościowy, który miał być odpowiedzią na ogromny sukces Facebooka. W chwili obecnej dostęp do niego mają wszyscy zainteresowani, jednak początkowo dołączenie do serwisu wymagało zaproszenia. Hasło, które Google wybrało do promocji nowej platformy nie pozostawia żadnych wątpliwości, co do jej założeń. Brzmiało ono „dzielenie się, jak